Saltatu eta joan eduki nagusira

2019ko aurrekontuak: MOZIOA

AURREKARIAK
2019rako Donostiako Udal Gobernuaren aurrekontu proposamenaren arabera, Inbertsio Programa hornitzeko 65.884.784,83€ aurreikusi dira.

Donostiako Barrutien  Organo Araudiaren 3.e artikuluaren arabera, barrutiei Korporazioaren aurrekontuaren inbertsio baliabideen %10 esleituko zaie urtero, eta beraz, Ekialde Barrutiari aurrekontuen inbertsio baliabideen %2,5a dagokio. 65.884.784,83€-ren %2,5  1.647.119,62€ dira.                                                                                              

Hori guztiagatik, HERRIPE AUZO ELKARTEAK, Ekialdeko barrutiko batzarrari, Donostiako Barrutien  Organo Araudiaren 17.9 eta 17.13 artikuluak aintzat hartuta, honakoa

PROPOSATZEN DU

1.- Donostiako Udal Gobernua PRESATZEA 2019ko aurrekontuetan barrutiaren erregelamenduaren 3.e artikuluan zehaztutakoa bete dezan, eta beraz, 1.647.119,62€ bideratu ditzala barrutiaren aurrekontu partidara.
2.- Donostiako udal gobernuari honako akordio JAKINARAZTEA.



Altzan, 2018ko azaroaren 22an

Jose Angel Apaolaza
HERRIPE AUZO ELKARTEA

Iruzkinak

Blog honetako argitalpen ezagunak

Biltzarrerako deialdia

Ohiko bilkura Lekua: Larratxo Kultur Etxea (Larratxo, 55) Eguna: 2019-04-09 Ordua 19:00 Gai zerrenda: Aurkezpena Batzarraren jarduera Ekialdeko Barrutiko Batzarraren aurrekontua Ekialdeko Barrutiko Batzarrak eginiko gastuen kontu ematea Ekialdeko Barrutiko lan taldeen kontu ematea. Galderak eta eskaerak

Elkarteen bilera

Eguna: urtarrilaren 28an, astelehena Ordua: 19:00 Lekua: Intxaurdi Auzo Elkartea ( Joana de Albret, 3 ) Bilera antolatu nahian, hau da proposatzen den gai-zerrenda: Barrutiaren batzarren eta lan taldeen bileren informazioa  Barrutiko biltzarra  Barrutiaren aurrekontua: proposamenak  Elkarteen proposamenak Barrutiko batzarrera eramateko.   Norbaitek beste proposamenaren bat baldin badauka, mesedez, helbide elektroniko honetara (ekialdebarrutia@altza.net) hilak 25 baino lehenago bidaltzeko, horrela astelehenerako denok gai-zerrenda izango dugu.